Tatlican benim tezgahım çok küçük ya 🥹🥹🥹 o yüzden mecbur kullanıp uygun bir yer ayarlicam ona tezgah üstünde kalsa bana yer kalmaz 😱 alsam fiks haftada 2 gün tost yaparım çok özledim yemeyi 😅😅 bide küçüklüğümu de biraz hatırlatıyor belki ondan anneannem küçükken tost yapardı sabahları yerdim 😂😂 kısır salata sarma of olsada yesek valla gece gece iştahım acildi