Elifdemir1907 Kizlar orta fiyatlı bir tost makinesi almak istiyorum ama hemen bozulmasın istiyorum hangi marka model önerirsiniz kullandığınız memnun olduğunuz marka modeller varsa öneriye açığım şuan aklımda hiçbir marka model yok daha önce kullanmadığım için
baloglum_e Elifdemir1907 arzum Ar2001 iki ay falan oluyor alalı çabuk ısınıyor ve güzel yapıyor tavsiye ederim
mondecaidensecmeler Elifdemir1907 Emsan kullanıyorum ama keşke Korkmaz alsaydim diyorum annem yıllardan beri korkmaz kullandı çok güzel yapıyor
Elifdemir1907 talhamamy bizde bir dönem zamanında ondan kullandık hem temizlemesi kolay hem hemencecik oluyor üstüne bezle fln biraz bastırmak lazım ama aslında diyorum ondan mı alıyım ama makine tarzı sanki daha kolayına gidiyor ya
talhamamy Elifdemir1907 sizin tercihiniz tabi ama dediğiniz gibi temizliğe kolay oluyo ben makine sevmiyorum yaa
Elifdemir1907 baloglum_e hay maşallah kendi sitesinde 5600 kizzz biraz pahalı geldi bana ama kullanışlı kaliteli demekki
Tatlican mondecaidensecmeler Bende korkmaz var yani nebileyim tost iste pofuk pofuk birsey degilki .Eşim seviyor ve yapiyor hiç aramam Hatta ceyizde aldigim en gereksiz sey tv ve tost makinesi ve düdüklü
Itsamom Elifdemir1907 benim ki çok iyi bilindik bir marka olmasa da ben awox kullanıyorum 2 yıldır hatta 3 yıl olacak memnunum işimi görüyor 🙂pahalı da değildir. Ucuz ama kullanışlı
Elifdemir1907 Itsamom awox marka bende gördüm ama biraz şüphe ettim hani hiç kullanmadigim için nasıl peki kablo yanma yada ısınmama gibi bir sorun yaşadınız mı
Elifdemir1907 Tatlican olurmu kız o kızarmış ekmeğin tadı arasındaki akışkan kaşar hatta sucugunda verdiği tad olsa tadından yenmez off olsada yesek şimdi 😅 nasi sevmiyorsun kiiiiizzzz sıcak sıcak tost
Tatlican Elifdemir1907 Valla hatta esim tost makinesi tezgahta olsun iatedigimizde yapalim diyor diye biraz indirdim ama kalabalik yapiyor resmen tezgahta .sevmeyince gözüme batiyor😂😂Mesela yemem degil yerim ama olsada oluuurr olmasada😂Bana meyve sarma salata ve kısır olsun gerisini boşver 😂
Itsamom Elifdemir1907 dediğim gibi 3 yıl olacak kullanıyorum ısınma gibi bi sorun yaşamadım ama daha iyi bişey istiyorsanız başka markalarda bakabilirsiniz
baloglum_e Elifdemir1907 2700e aldık o kadar olduğunu sanmıyorum hepsiburadadan almıştık orijinal ürün garantisi falan da var
Elifdemir1907 Tatlican benim tezgahım çok küçük ya 🥹🥹🥹 o yüzden mecbur kullanıp uygun bir yer ayarlicam ona tezgah üstünde kalsa bana yer kalmaz 😱 alsam fiks haftada 2 gün tost yaparım çok özledim yemeyi 😅😅 bide küçüklüğümu de biraz hatırlatıyor belki ondan anneannem küçükken tost yapardı sabahları yerdim 😂😂 kısır salata sarma of olsada yesek valla gece gece iştahım acildi
Elifdemir1907 sakinol66 hangi modeli acaba sitesinden baktım da birçok modeli var hangisi iyi kullanışlı pek anlamıyorum da nasıl peki herhangi bir teknik vs arza verdi mi hiç yada kablo yanma sorunu gibi şeyler oldu mu ne zamandır kullaniyorsunuz
Elifdemir1907 baloglum_e ben kendi sitesinden bakmıştım orda çok pahalı Hepsiburada gibi platformlar daha uygun fiyat satıyor neden acaba kendi sitesinde daha pahalı ki