Banada yardımcı olun şütfen bebeğim daha 3 aylık öncesinde ara ara ishal şeklinde yeşil kaka yapıyordu doktoruma danıştım çok önemsemedi çevremdekilerde yeşillik yediysen ondan olur diyip geçiştirdiler nerdeyse doğduğundan beri vücudunda döküntüleri ne sürsem de fayda etmiyor midesinde sürekli gurultular oluyor emzirirken bugünde kan gördüm kakasında napacam nasıl bir yol izleyecem şaştım