Ozgeylulll kızlar benim oglumda suan 22 haftalık. 2 aylıkken Süt alerjisi oldugunu ögrendim diyete basladim ama kan ve mukus devam edince susamın ve kuruyemislerede alerjisi oldugunu deneme ile anladım. İki bucuk ay diyette ilmama rağme gece uyuyamamalari, vücudunda egzamalar çoğalınca alerji doktoru deri testinde yumurtayada alerjisi oldugunu söyledi suanda anne sütüyle devam ve doktorumuz alerjik bebelerin ek gıdaya erken başlamasının daha doğru olduğunu söylemişti. Gercekten süreç ćok yıpratici insallah bebeklerimiz tez zamanda toparlar