glhnm_gny Çok fazla gazı var ne yapsam çözüm bulamadım gece özellikle ağlaması çok oluyor Belki bir etkisi olur diye
hazu glhnm_gny mama daha cok gaz yapar biberon emerken hava yutuyorlar en sagliklisi anne sütü siz beslenmenize dikkat edin bebeginde karnına daire cizerek masaj yapin Her beslenme sonrasi alt ust gazini mutlaka cikarin