aileceksaskiniz Öncelikle Allah tüm asker ve polisleri korusun ve ailelerine bağışlasın inşallah. Evet polis olmak, polis eşi olmak bence de zor. Evet çocuğumla yalnız kaldığım zamanlar vs oluyor doğru. Ve daha bir sürü şey… Ama yine de diyorum herkes kendi yaşadığını en zor sanıyor. Oysa herkesin kendine göre çektiği zorluklar var. Sizin yaşadıklarınızın zorluğunu anlayamazlar. Siz senelik iznimiz bile yok diyorsunuz, ama polislikte zor da alınsa en azından 20 gün izin var, ki on yıl sonra 30 gün oluyor. Yeşil pasaport hakkın oluyor yine on yıl sonra. Kötü denemeyecek bir maaşı var. Özelde verdikleri üç kuruş, onu da burnundan getirmeye çalışıyorlar. Ben öğretmen olmama rağmen (özelde çalışırken) wc leri yıkadığımı bilirim. Diğer çalışma arkadaşlarım da öyle. Bu durumda devlette çalışan arkadaşlarımın ağlanmasını ne kadar ciddiye alabilirim ki?! Siz geleceğinizi düşünün, ona buna kulak asmayın. O kadar çok şikayetçilerse insanlar istifa edebilirler. Ömür boyu bu mesleği yapacağım diye yemin mi ediyorlar, senet vs mi imzalıyorlar?! Zaten baksanız polisten çok eşi sızlanır, içselleştirir bu durumları. Çok da ciddiye almayın derim.