Evet çocuğunu yalnız büyütmeye alış derim
Çocuk hasta olur baba maalesef evde olmaz sen doktora götürürsün. Hafta sonu bi etkinlik olur babasi yine işte olur yine sen götürürsün. Hem babam polisti hem eşim polis maalesef bu düzen hep böyle:) ha belki dayınız vs varsa büroda çalışır sabah 9 akşam 5 mesaisi olur ama onlara da ayda en az 2 kez ek görev çıkar . Maçı, operasyonu bitmez .
Maaş konusuna gelince benim eşim 6 yıllık polis 50 bin alıyor. Es yardımı yok ayrıca mecburi polsan üyesi ve oraya da çok para kesiliyor . Ben öğretmenim o yüzden durumumuz iyi ama tek maaş olsaydık herhalde ancak yeterdi aldığımız maaş . Eşinizin mesleği ne ?