Mdhgks Ozlem35 benim oğlum 4,5 aylık kilosu 8,5 doktor bir öğün verdiğin mama ile bu kiloda olması mümkğn değil sütün yağlıdır dedi ama ben bu mamayı kullandıgımdan beri daha cok kilo aldı
Cimcimelerinnnesi Heraninannesi evet öyle diyorlar genelde. Prematüre dogum yapmış bebeklere de kuvöz de aptamil veriyorlar eve cikincada doktorlar aptamil e devam edilmesini öneriyor
Ennur Htc_klcc Bebelac çok gaz yaptı bizde hiç iyi gelmedi kabız oldu falan aptamil kullanmadım ama hippi önerebilirim gaz ve kabızlığını geçirdi resmen birde humana kullandım fiyatı uygun güzel gaz vs yapmadı ama oğlum tadını hiç sevmedi
ZeynepAdam Ozlem35 benim bebeğimde gazlı bir bebek sma ile başladık aşırı gaz ve kaka sorunu yaptı. hipp combiotik kullanıyorum 3 aydır memnunum çok. Tavsiye ederim bende. Kilo alımı konusunda bişi diyemem çünkü ben günde 2-3 defa az miktarda anne sütüne takviye veriyorum. Ama tek mama beslenmesinde az kilo aldırıyor diye duydum.
Gamzekynk270 9 aylik bir bebgim var ve herseyi öyle çok yemiyor süt iciriyorum iki üç gündür ama rahat değil bu arada bebekler için olan süt pınarın gün içerisinde değil de gece yatmadan önce bir bebron içiyor sizce mamamı vermeliyim sutmu