Htc_klcc bebelac gold. Iki kizimda da bebelac gold kullandim. Ilk kizimda 3 4 ay aptamil kullandim gaz kabızlık ve şişlik yaptı çocuğun kolları bacaklari boğum boğum kilosu fazlaydı doktor normal degil dedi. Mama degistirin dedi bebelac gold kullanmaya basladik kizim sanki balon gibi söndü. Kilosu ayni kaldi fakat sisligi indi. Doktorumuz demisti aptamil sisiriyor ve bagimlilik yapiyor diye . Ikinci kizimda doğduğu gun bebelac gold aldik başka hiçbir mama düşünmedik.