doruk14 Bugün doktora gittim. Dikislerim temiz enfeksiyon vs yok gayet temiz bakmışsın dedi. Zamanla iyileşecek dedi. Pansumana devam et dedi. Açılma falan yok dedi. Bacagima vuruyor deyince herhangi bir enfeksiyon vs yok dinlenemedigin için olabilir dedi. Bol bol yatıp dinlenmen lazım dedi. Öyle bir imkanım yok tek başıma 2 çocuğa bakıyorum dedim🤷