aekfrk bende 33 gün önce doğum yaptım. Sizinle aynı dikişlerim var. Dikişler düşene kadar her gün batikonlu gazlı bezle silip kuru tutmamı söylemişti doktor o yüzden sordum size. Kanama dikişten gelmediği sürece sorun yok, taze kan diye korkutmayın kendinizi. 40 gün geçse bile kanaması devam edenler var, sizinki çok yeni zaten. Eşiniz kontrol etsin açılma varsa hemen doktora gidersiniz