marrmii Anka29 oğlumun adı ALAZ EGE Alaz küçük ateş parçası demek babası koydu Ege’yide ben koydum hep çok güzel gelmişti
serendipity16 Sare_nuhaninannesi_05 ben 2020’de duymuştum ilk bir gün kızım olursa koyucam dedim hamile olunca hatta kesin kız gözüyle bakıyorduk hep asel diye severdik o sırada oğluşum ortaya girdi 😂 ama eşime hala derim çok yaygın olsa da o isim benim hayalim diye yanına başka isim koyarım yine koyarım diye tabi kızım olursa nasip 😂
alynozds Oğlumun adı Karan Mehmet eğer olurda bir gün kızım olursa onun da adını Efnan koymak istiyorum