ZeydsMom LezizeNine elini kulagina gotur agriyorsa kafasini cekiyor yuzunu burusturuyor ya gozunu kirpiyor hemen
ZeydsMom LezizeNine o zaman sadece keyfi yapiyor 😄 o da gelisimin bi parcasi zaten . Bizimki de keyfi yapardi ama simdi ust sag disi sismis ve ayni tarafta kulagi agriyo. Dislerin cikarsalar da rahat bi sekilde . Biz de sakinlesek. Allah yardimcimiz olsun 🥺
LezizeNine ZeydsMom uyy kıyamam inşallah ağrısı geçer hemen bebişinin çok geçmiş olsun hepimize canım çarçabuk çıkarsınlar inşallah 🌸 amin ♥️