ZeydsMom ayyy çok geçmiş olsun canım inşallah hemen çıkarır minik kuş 🥺 benim oğlum 8 ayı bitirdi 9a girdi üst dişler çok şişmiş altta tık yok ama hala çıkmadı hep huysuz bu yüzden ama büyük oğlumun bu ayda çoktan çıkmıştı ne versem kâr etmiyor doktor D vitamini ve mentollü jel verdi hem çabuk çıkarsın hem ağrısını kessin diye 1 haftadır kullanıyorum hala çıkmadı 🥺