_kelebek_ hipp kullanıyoruz kullandıırmıgım en iyi mama oldu . İlk aylar bebiş mamaya daha kolay uyum sağlıyor değiştirin ama o mamada kalın lütfen sonra daha zor oluyor kusuyor ya gazı artırıyor vs. İlk bebelac kullandım çok güzel kilo aldı ilk ay gece çok gaz sancısı çekiyor diye sma geçtik ilk iyi idi ama kilo alımı ilk aydan daha az oldu bir anda kusmaya başladı oluk oluk mama değiştirince geçti aptamil bize İsa yaptı günde 6 kaka yorucu oluyor ve kilo aldırmadı . En güzeli hipp ne gaz ne de başka bir sorun yaşamadık ama mama değişim süreci 2. Ayda sancılı oldu size uygun olana karar verip onunla devam edin🌸