YorgunEbeviyen bilmiyorum valla kaynanamgili aramicam dedim ben aramadan onlar aricak mı bakalım diye 3 gündür arıyoz açmıyo diyolarmış eşime eşimde telefonu arızalı çağrı düşmüyor demiş onlarda biliyor zaten arızalı olduğunu aradılar mı arızalı olduğunu bilip mi öyle diyolar anlamadım 😅😅