metemom_ kızım 2 yaşında olacak doğdu doğalı sadece 2 kez gece değiştim birisinde çok küçüktü 2-3 aylık bişeydi kaka yapmıştı. Birde yakın zamanda sabah 5 lerde yaptı kaka mecbur pişik olmasın diye değiştim. Harici uyumadan temiz bez takıyorum sabaha kadar tutuyo hiç sızmıyor. Kaka yapmadığı sürece harici uykusunu bölmeyin bırakın uyusun derim bizzat ben öyle yaptım hiçbişey olmadı.☺️