Kızımı mutlaka değiştirirdim şimdi oğlum doğdu onu da her uyandığında değiştiriyorum. Ben çok empati kuruyorum sanırım ya ben olsam çişle rahat yatar mıydım diyorum 😂 eşim kızıyor ne güzel uyuyor çocuk bi şey yok bezinde diyor ama uyanacağını bile bile değiştiriyorum yoksa içim içimi yiyor