mineksu fhy İlk silik çizgi daha belirgin yavaş yavaş çok daha silikleşmeye başlamış.Şöyle ki bazen rahim kendini gebeliğe hazırlıyor fakat ya embriyo ya kese oluşmadığı için regl olup atıyoruz.Farketmeden belkide çoğu adet dönemimizde kimyasal gebelik geçirebiliyoruz.Kanda çıkmamasının nedeni bu.
fhy mineksu o çizginin olduğu gün kan verdim kanda çıkmadı teste çıktı aslında bende kimyasal mı dedim ama o kadar çok kasığımda ve sırtımda ağrı varki anlam veremedim
kuzeyinannesi06 fhy amin Allah razı olsun hepimizin yavrusunu bağışlasın rabbim sağlıkla büyütün bebişinizi bakalım bizede haber et hamilelik var mı yok mu merak ettim 😂 kalbînizden geçen olsun inşallah
cennetkusum16 fhy kan değerin yukselmis anladığım kadarıyla. Testlerde ilk 5 dakikada çizgi çıktıysa gebelik vardır 5 dakikadan sonrasını onemseme. Geç döllenme olmuş olabilir normal kaset test alıp deneyin birde erken testler bazen yanlış olabiliyor.. Birde testleri 3 günde bir yapın adet olmazsaniz çizgi koyulasiyorsa gebesinizdir
mineksu fhy 5 in altındaki değerler negatiftir.Genelde negatifler 0,01 ve1,2 olarak çıkar.Heleki regl gününüzde 5 ve yukarısı mutlaka çıkmalıydı.Maalesef gebelik yok.
fhy ZamaneAnnesii dün test verdim ilk geciktiği gündü 1.2 idi negatif olduğunu biliyorum kan testinin ama 3 farklı günde 3 testin silik te olsa pozitif çıkması çok acayip kafam çok karışık
ZamaneAnnesii fhy bnm de bu ay 4 gün geçmişti tam test yapacağım gün adet oldum 😂 Hakkınızda hayırlısı olsun bu arada 🤲🏻