Benimde öyle olmuştu 5 6 test yaptım o süreçte hep silik çok silik çizgi vardı kan verdim çıkmadı sonra tekrar 4 5 gün sonra kan verdim çıktı yeni gebeliklerde değer yükselmiyor hemen o yüzden gebelik yok diyorlar oğlum suan 21 aylık şükürler olsun ☺️ sizede hayırlı olsun🌸