balkizim1 teknoloji şans işi bir kere daha anladım benim de serie 4, kot ve koyu renkliler var onda yıkıyorum. Leke kalmıyor geçiyor. Sadece kaka lekesi çok zor geçiyor onu da güneşe serince kalmıyor. Benim makine de bazen sıkmıyor, bazen su yetersiz diyor, bazen de yürüyor😅 kafası nasıl eserse 😂