balkizim1 Kızlar hiç lekeleri çıkarmıyor ,ne yapabilirim ya gerçekten hiç memnun değilim Programları da bir garip. Koyu renkliler yok mesela. 🤔😒
Buseflin balkizim1 koyu renkli yazmıyor ama derece ve saat ayarı var ona göre kendiniz ayarlayın benn kendimce ayarlıyorum temizliyor hangi deterjan kullandığınız da önemli
ebruliss balkizim1 benimde bosch ve memnun değilim gerçekten hangi deterjan kullanırsam kullanayım cıkarmadıgı zamanlar oluyor bu gercekten bende memnn deglm
prensprenses2 balkizim1 Ben bosch seri 4 kullanıyorum renkliler yok pamuklular var renklileri pamuklular 40 dereceye beyazları da pamuklular 60 dereceye atıyorum güzel yıkıyor
Sogukbaklava balkizim1 Hangisini kullanıyosunuz. Ben çok memnunum. Kızım çok döküp saçan bi çocuk. En güzel kıyafetlerinin bile içinden geçer 😂bingo oxyjen lekeye döküp biraz bekliyorum. Şu ana kadar çıkaramadığım bi keke olmadı. Bingo kullanmadan öncede çıkıyodu bekletmeden yıkadığım için. Ben çok memnunum makinemden
balkizim1 Sogukbaklava domol aldım şimdi leke çıkarıcı bakalım işe yarayacak mı aynen bebeğim hep lekeli zibinlari falan 😃
balkizim1 Sogukbaklava onu da alicam bingonun bütün ürünlerini.kullanirim.aslinda bunu görmemişim hiç
ayisit balkizim1 serie 4 kullanıyorum genelde mix programı kullanıyorum kıyafetlerde çok lekeli ise domol kullanıyorum eğer tek bir kıyafette leke varsa domolun sprey olanını sıkıyorum.
JuliJuli06 balkizim1 seri 4 kullaniyorum bazi lekeleri cikariyor bazen cikarmiyordu bebegimin kiyafetinde deterjanini degistirdim suan cikmayan lekesi yok. Tabi kakali zibinlari suda bekletiyorum citileyip🤦🏻♀️Deterjanla alakali bisey degik bence. Mixde yikiyorum onunkini bizim kiyafetleride pamukluya getirip sure kisaltmaya basiyorum 1bucuk saatte yikiyorum. Bi sorunumda yumusaticiyi koyunca akip gidiyor ilk su alirken bazen
sadakatsizasya balkizim1 deterjanların arkasında yazan barkodları Google sorun, alman deterjanı oluyor bazıları özellikle ariel ve persilin orda üretilenlerini alın ne leke ne birşey hiç birşey bırakmıyor, diğer bir konu yumuşatıcıyı geç koyun
Jeliboonn balkizim1 sormayın valla kayınvalidemde bilmeden serie 4 hem kurutma makinesi hem çamaşır aldı getirdiklerinde baktım aynısı sadece o 10 kiloluk almış geride iade edemedi adamla kullanın memnun kalmazsanız değişim yapalım dediler kalmadı Aradı bu sefer bizlik bir durum değil servisi arayın dedi valla bir daha asla almam inş bozulursa 😂😂😂