Kuzucukumsu hocammm ücretsiz izne çıkın 1,5 yaşında demişsiniz 2 yıl ücretsiz izin hakkınız var nasıl olsa sakın istifa etmeyin zaten 6 ay sonra haziran tatili başlıyor sonrası 3 ay evdesiniz hemen yakmayın ücretsiz izin haklarınızı kullanın sonrası daha temkinli düşünün aranmak zor benim de branşım fizik 5 yıl özel okulda çalıştım sonrası atandım çok şükür atandığımda 28 yaşındaydım ve doğuda çok zor şartlarda o kadar zaman geçirdim hizmet ettim sizde bu emekleri düşünün istifa etmeyin tabiki bu önerim inşallah doğru kararı verirsiniz