Kuzucukumsu bende matematik öğretmeniyim. Müdüre göre karar vermeyin biri gider biri gelir, maksimum 8 yıl Orda kalacak sonra istese de gidecek. Bizimki gitti yeni gelen müdür sağolsun 3 güne topluyor. Birde bizim branşta artık çok norm fazlası var istesende çok ders olmaz rahat yani. Bence en rahat dönemler diyebilirim. Şuan uzak kaldığınız için böyle düşünebilirsiniz ama bence döndüğünüzde kendinizi daha iyi hissedeceksiniz.