Belki alma durumun müsait değil ne anlarlar zaten ancak masa bilgi sayar başında otururlar yaptıkları bişey yok bı muayene bı ilaç yazmak niye bu kadar zor geliyor anlamış değilim halbuki biz olmazsak maaşınız da olmaz niye uzatıyorsunuz yazın doğru tanıyı alsın kadın belki ücretli alacak durumu yok gerçekten sağlık ocağı çalışanları sinir bozucu kendini bı halt sanıyorlar mesleği okuyup icra ediyorsan bı zahmet mirin kirin de etmeden de severek yapın halden biraz olsa anlayın biraz da hoş görülü olun kıyamet mi kopacak yani nedir bunlar da ki ego kibir? Ben bı ara şikayet ettim beni sağlık bakanlığı aradı baya ilgilendiler şimdi ne zaman gitsem ilgi alaka güler yüz gerçekten işe yaradı arayın şikayet edin bı çeki düzen versinler kendine ..