Bir-prens-annesiii pardon ama taniyi doktor koyar. Eczaci ne hakla tani ismi yazip yolluyor bu ne curetkarlik ve doktorun meslegine saygisizlik? Sizi muayene eden, meslegini okumus olan o. Eczaci ne alaka tani koymus bir de doktora duzelttirme hadsizliginde bulunuyor? Doktor, sizin maddi durumunuzla, ilaci alabilecek gucunuzle, devletin karsilayip karsilamadigiyla ilgilenmez. Doktor tani koyar uygun ilaci yazar. Diger doktora mudahale etmesinde de sorun yok, cunku muayenenizi o yapti. Diger doktor muayene etmeden sizin istediginiz taniyinyaziyorsa sorgulanmasi ve sikayet edilmesi gereken o doktor zaten . Allah askina insanlari haksiz yere sikayet edip vebal almayin.