Demet07 19 Ağustos’ta doğdu kızım maalesef bu aralar biraz hasta😞 öksürüğü var sürekli doktora gidip geliyoruz evde buhar makinesiyle hava veriyoruz ama düzeldi çok şükür şimdi biraz daha iyi. Gerçekten bebek hasta olunca insan mahvoluyor çok zor biz hafif atlattık Allah’tan...Rabbim bütün hasta olan bebeklere çocuklara şifa versin🤲 Genel olarak çok hareketli bir bebek çok güler yüzlü😊 gündüz pek uyumuyor ama gece uykuları maşallah çok iyi 5,5 aylığız yavaş yavaş ek gıdaya geçeceğim ara ara evde mayaladığım yoğurttan veriyorum mama+meme gidiyoruz...😊🌸