Demet07 zaman çok hızlı geçiyor, bir bakmışsınız sizin de buyumus 😊
Ek gıdada blw yöntemi uyguladım ve hiç püre ve kahvaltida dahil karışım yaparak vermedim, suan 1.5 yasinda kendisi yiyor iciyor herseyi. Ne kadarlik bebeginiz bilmiyorum ama ek gıdada böyle yapmanızı öneririm 😊