Cecezeze Azra00 odanızın sıcaklıgına göre tog degeri seçmeniz gerekiyor eger evınız sıcaksa ve siz gidip2.5tog alırsanız tabı kı terleme yapar
Azra00 Cecezeze yaa bilginiz için çok teşekkür ederim ben 1 tog alacağımı belirttim evim sıcak 24.25 derece bazı anneler bazı markalar terleme yapıyor diye belirtiyor o açıdan soruyorum bilginizi kendinize saklayın
gamzeci Azra00 lc waikiki 1 tog kullanıyoruz memnunum outlet ten 250 ile 300 arası bir fiyata aldık varsa outlet e bakın normal fiyatları 800 du hiç bir hatasıda yok görünür de
Azra00 gamzeci yaa vaktim yok canım ilçede oturuyoruz haftasonu merkeze gitmeyegiz hafta içi de eşimde yoğun bende haftasonu dinlenme ev işine ayırıyorum mecbur netten alacağım
gamzeci gizematadeniz çok kalın olmuyor mu biz 22 dereceye 1 tog kullanıyoruz yanlış mı yapıyoruz bilemedim şu an
gkcesrp Azra00 defacto kullanıyorum 1.5 tog içine uzun kollu zıbın da giydiriyorum hatta ama bişi örtmüyorum terleme yapmıyor oda sıcaklıgı 24 -24. 5 flan memnunum
Azra00 gkcesrp yaa hangi model canım foto atabilir misin aynısını alayım defacto ya yaka kısmı çok dar demişler defacto sıkıntı oluyor mu bide beden nasıl alsam 76.77cm 14 aylık 10 kilo erkek bebek 18.24 nasıl olur iki kis bari giysin istiyorum
gkcesrp Azra00 bunu aldım 3-6 ay almıstım kızım şuan 4 aylık tam oluyor dıyebilirim . Ama bu kız için yaka vs sıkıntı olmadı memnunum. Ben 700 tl ye almıştım fiyatı baya düşmüş bunun gibi erkek versıyonu alabilirsin bi tık büyüğünü tercih edebilirsin
Azra00 BellatrixLestrange yaa aradığım yorum buydu sanırım çok teşekkür ediyorum zaten fotolardan belli bacak boyu kısa tulumlar çok teşekkür ederim
acemiannegeldi Azra00 Lcw kullanıyorum 1.6 tog terliyor ama öyle çok değil. Uyanınca çıkarıyorum sırtına bez koyuyorum yeleğini giydiriyorum tedbir amaçlı
buseselvi Azra00 ben 1 top içine ince uzun kollu zıbın ile yatırıyorum üşüme falan olmadı terleme de vücudu gayet sıcak oluyor sabah
minikmucizem34 Azra00 lcw daha iyi olabilir çünkü bacak boyu daha uzun onların ebebek enine geniş uzunluk normal 24 ay alın daha rahat olur koldan bacaktan uzun olursa katlayın bence