Azra00 E bebek uyku tulumumu daha kullanışlı yoksa lcw mi kızlar uyku tulumu alacağım ikisi arasında kaldım
freshmama Azra00 lcw indirimleri takip edip çark ile kullanınca çok uyguna geliyor, çekme vs olmadı çok memnunum
buseselvi Azra00 ben 1 top içine ince uzun kollu zıbın ile yatırıyorum üşüme falan olmadı terleme de vücudu gayet sıcak oluyor sabah
dedeeminbusra Azra00 yok gayet güzel benim kayinbabam çalışıyor defaktoda çocuklara ordan alıyorum herseyi. Uyku tulumumuzu da yeni aldık geçen gün öyle terleme vs yapmadı memnunum
gkcesrp Azra00 defacto kullanıyorum 1.5 tog içine uzun kollu zıbın da giydiriyorum hatta ama bişi örtmüyorum terleme yapmıyor oda sıcaklıgı 24 -24. 5 flan memnunum
gizematadeniz Lcw 2.5 tog kullaniyorum 2 aydir 4 aylik bebegime. Evin ici 22 derece. Icine ince bir sey giydiriyorum. Terlemiyor üşümüyor
gamzeci gizematadeniz çok kalın olmuyor mu biz 22 dereceye 1 tog kullanıyoruz yanlış mı yapıyoruz bilemedim şu an
minikmucizem34 Azra00 bebeğiniz tombişse kesinlikle ebebek normal yada zayıfsa lcw çünkü ebebeğin kalıpları daha geniş rahat oluyor lcw biraz dar rahat edemiyor uyurken bebekler benim tercihim ebebek
Azra00 minikmucizem34 canım benim bebeğim 76.77cm 10 kilo 14 aya girdik kalıp 18.24 almayı düşünüyordum
gizemvatansever LCW kullanıyorum. Bizim evimiz biraz serin olduğu için soğuk günlerde 1.5 olanı giydiriyorum. Bir yerden bir yere giderken de (gece) 2.5 olanı giydiriyorum. ☺️ battaniye kullanmıyoruz
minikmucizem34 Azra00 lcw daha iyi olabilir çünkü bacak boyu daha uzun onların ebebek enine geniş uzunluk normal 24 ay alın daha rahat olur koldan bacaktan uzun olursa katlayın bence
BellatrixLestrange Azra00 lcw yi bilmiyorum ama e bebegin kalibi küçük en iyi ama boy kısa ben oğluma 5 yas aldim 2 yasinda gece bi bakıyorum dize kadar cikmis en son çare ucuna havlu corap ekledim uzattım buz gibi kalıyordu geceleri bacakları
Azra00 BellatrixLestrange yaa aradığım yorum buydu sanırım çok teşekkür ediyorum zaten fotolardan belli bacak boyu kısa tulumlar çok teşekkür ederim
UrbanMom Azra00 ben lcwden hatta outlet kısmından aldim 1 tog gayet güzel çıktı. Bebeğime gece çorap giydirmedigime rağmen vücudu sıcak kalıyor.