eminemaalin ay bizim 45 güne kadar problem yoktu o zamanki huysuzluğu huysuzluk sanmışım yavrum usluymuş aslında 😂🥲🥲 şu gaz atakları bitince az buçuk rahata ereriz belki ayrıca evet mamalar da az para değil onu alamayacak durumda da olabilirdin bebiş naparfı o zaman bi şekilde büyüyorlar yorma kendini sağım yapacağım diye zaten yeteri kadar yoruluyorsundur