syavuz 26. aydan bildiriyorum, zaten doğduğu günden beri uyumayı sevmeyen bi çocuk orası ayrı da. Saatlerce uğraşmanın sonucunda güç bela 1’de uyudu, 3 gibi de uyandı hala uyutmaya çalışıyorum. Uykusuzluk da benim imtihanım sanırım ona kızmaya da kıyamadığım için bazen delirecek gibi oluyorum, uyumayan çocuk gerçekten çok zor bedeni ayrı ruhu ayrı yoruyor 💆🏻♀️