ftm2537 Anayimben_ çok sıvıdan kastınız corbaysa ve benzeri yiyeceklerse ben kendim ekmek yapıyordum onu banıp veriyordum ki dediğim gibi doyumluk değil küçük olduğu için az az veriyordum