Anayimben_
Benim bebeğim de aynı ayda neredeyse aynı kiloydu sizinkiyle. Yani şöyle söyleyeyim şu an 9 aylık 8 kilo. Yemeğini olabildiğince yediriyorum özenli davranıyorum ara öğün ana öğün yapıyorum. Ama yok almıyor yani demek ki bunun da bünyesi bu şekilde. Doktorumuz da söyledi kilosu alt sınırda dediği zamanlarda, sağlıklı anormal bir durum yok o yüzden sıkıntı olmaz hareketlidir veyahut metabolizması böyledir demişti. O yüzden boş verin siz güzel bakıyorsanız gerisi önemli değil bir bebeğe en iyi annesi bakar boş konuşanlara da kulak arkası gelin