Yaademm belirti aşırı bir şişkinlik vardı sanki böyle dünyaları yemişim gibi şişmiştim ama aç hissediyodum o şişkinliğe rağmen sürekli bişeyler yemek istiyodum sonra böyle minik minik iğne batması gibi hisler vardı karnımda sırtım çok ağrıyordu bide uyku normalde de uykuyu seven biriyim ama bu sefer böyle bulduğum yerde bayılıyodum resmen