kızlar merhaba adetime iki gün kaldı gebelik şüphem var yani korunmadık tüm ay boyunca ve bugün dayanamadım erken gebelik testi aldım testi ilk yaptığımda ikinci çizgi yoktu ama bir on beş dakika bekledim tekrar baktım ikinci çizgi çok çok silikti sizce var mı gebelik yani böyle bir durun yaşayan oldu mu adetimi bekleyip tekrar yapıcam test ama öncesinde sizinlede konuşmak istedim