Geçmiş olsun iki hafta önce bizimde pozitif çıktı yatış yapıldı biz 4 gün kaldık kusma ve ishal vardı sürekli serum verildi ayrıyeten ilaç takviyesi ve geçti şükür. Patates, yoğurt, kefir, ayran ve bol su verin dedi doktor. Çok zor hastane Allah yardımcınız olsun umarım hemen toparlar