Biz geçirmiştik 2 gün yatış yapılmıştı sonrasında sıvı alımına dikkat ettim geçti. Yatış yapılmazsa iyileşmesi daha uzun sürebilir demişti doktorumuz 2 günden sonra toparladı sonrasında ilaçlarını düzenli kullandım ve sıvı alımına dikkat ederek atlatmıştık. İnşallah sizde kısa sürede atlatırsınız. Geçmiş olsun.