iremp htice2909 inanın telaşlanmayın neyin ne olduğunu anlıyorsa adına bakıyorsa hiç sorun yok 24 aya kadar dedi
htice2909 iremp evet çok şükür ki anlıyor alıcı dili var yani ama konuşma için sabretmemiz gerek sanırım çok teşekkür ederim ❤️
Hndsmom Biz de aynıyız 3 yaşına kadar normal diye duymuştum. Bu ara “ne? ne” diyor bilinçli bir şekilde . Hayvan seslerinden kediyi çıkartıyor. Bir de gösterdiğim hareketleri çok çabuk kavrayıp tekrarlıyor. Dediğimi anlıyor o yüzden Çok takılmıyorum ben.
Ayserose Kızım 18 aylık ve 4. Ayından beri hep kitap okuyorum resimli kitaplar çok işimize yaradı biz 0 ekranla geldik bu aya halen de öyle ben kendimde izlemiyorum onun yanında her çocuk farklıdır tabi ama maşallah kızım baya konuşuyor resmen