htice2909 16 aylık, hiç susmuyorum hep konuşuyorum (konuşmaktan nefret ederim, ederdim😂) aklınıza gelen her şeyi anlatıyorum adım atsam yürüdüm, otursam oturdum herşeyi anlatıyorum. Ağaçları, kuşları, arabaları vsvs. Kitapları genelde yırtıyordu bu sebepten yükselen zeka yayınlarının sayılar, renkler vs diye kitapları var onlardan almıştım onlardan birşeyler gösteriyorum, kendi kendime hikayeler uyarlıyorum.
Genel kültür kitabım büyüyorum, tanıyorum vs var yayın evini unuttum 🥹 onları gösterip aynı şekilde şarkılarla, kendimce uydurduğum hikaye, masallarla birşeyler anlatıyorum.
Çağrı Odabaşı’nın bebek üniversitesi serileri var onları okuyup anlatıyorum.
Sürekli şarkı, masal, soru sorma, cevap bekleme, konuşma yani. Birde hala hiç ekran vermedim.