Merhaba, biz de üç aylıkken sünnet ettirdik. 20 gün sonra yapışıklık olduğu için tekrar götürdük. Yapışıklığı açmak için yine uyuşturucu iğne kullanılıyor. 5 dk bir işlem. Uyuşukluk geçince ilk bir gün biraz acısı ve ağrısı oldu ancak hemen geçti, hiç endişelenmeyin. Genelde o bölgenin yağlı olmasından ve hızlı kilo olmasından kaynaklı olduğunu söyledir. Hala masaj yapıyorum yapışmaması için ama arada yine yapışıyor. Hatta deri kızarıyor. Burada okuduğum kadarıyla bebekler ayaklanınca düzeliyormuş. Çok dert etmeyin ben de çok dert etmiştim ama geçiyor, alışıyorsunuz. :)
Kantaron yağını hiç denememiştim, onu kullanacağım bir de.
Geçsin gitsin inşallah 🙏🏻