TospikEmirr biz de 2,5 aylıkken yaptırmıştık, iki defa yapıştı doktora açtırdık. Yan tarafı yine yapışmaya başladı. Ki o kadar dikkat ettiğim halde. Doktor açmayı gösterdi bana, daha da yapışırsa kendim açacağım. Zaten gerildikçe açılır bu kadar endişe etme demişti