minikkus434 oğlumla yeğenim arasında 2,5 yaş var tam doğum yaptım 2 hafta yanımda kaldı annesiyle ben onunla oynardım çok evlenmeden önce sonra başka ile taşındım evlenince. yeğenim bile beni kıskanıyordu bebekle kucağıma çıkmak istiyor bebeği bırakınca hemen gelip bana sarılıyor falan şu an 10 ay oldu hala oğlumla beraber kucağıma oturmaya çalışıyor. Yan yana geldiklerinde melek gibi çocuk asla söz dinlemiyor 😄 2. Çocuk fragmanı izliyor gibi oluyorum. Şaka bir yana hamilelik zor geçebilir bebek kolik olabilir ikisine de yazık ikisi de kuzu. ⅘ yaş arası ideal bence büyük kreş okul vs başlar çevre arkadaş edinir sosyslleşir işini görür kendi.