minikkus434
Bunu en iyi siz bilirsiniz kendinizi olabilicek herşeye hazırlamanız gerek. Oğlum 2 bucuk yasındayken kızıma dogum yaptım aslında o dönem asırı kolaydı diyebilirim kızım akıllıydı kucak istemiyordu oğlum hiç kıskanmıyordu kardeşini çok qüzeldi ama kızım adımlamaya baslayıp oğlumun herşeyine ortak olunca ( oyuncaklar falan filan ) savaşlar başladı suanda birbirlerini çok severler hele kızım abisine deli olur abisi kreşe qidince abi abi diye kapıda bekler oğlumda çok sever kardeşini ama o kavgaları da asla bitmez bide kızım oğlumdan ne görürse onu yapıyor o aşırı zorluyor ikiside haraketli oplum 4 yaşında kızım 20 aylık suan bazen aglamalrından kavgalarından kafayı yiyecek dereceye geliyorum işler büyüdükçe zorlaştı bizde her çoçuk farklıdır ama bencede düşün yaş farkı ollmasınn istediqim için yaptık ikinciyi azcık dövüş kavga bazen bal-kaymak olurlar zor tabiki heleki gurbette bir basınaysan ama büyüyorlar bir şekilde kendine güven iyikide yapmısımm diyorum