Abera bunalmanızı çok iyi anlıyorum hepimiz o süreçleri yaşadık hala da ara ara yaşıyoruz ama şöyle derdi yengem hep ben de onu düşünmeye çalıştım”yaşanılan mutlu evler kirlenir” gerçekten öyle zamanla kreşe vs başlayınca duşu da rahat alacaksınız temizlik de rahat yapacaksınız. Ayaklanınca bazen birlikte yapacaksınız, bazen siz yapacaksınız o kirletecek falan derken bu böyle gidecek. Sağlık olsun da Allah iyi rutinden geri koymasın. İmkanınız varsa eşinize veya güvendiğiniz birine bebeğinizi bırakıp bir kahve içseniz iyi gelir. Bir de şimdi bebek arabasında kolay uyuyorlar onu da alıp uyku saatine denk getirip kahve içebilirsiniz ben öyle yapardım. O bebek arabasında uyurdu ben kahve içip bulmaca çözerdim ya da dizi izlerdim 🥲