durusemahmet sadecoffeee bizim bebişte 13 aylık sıralıyor kendi ayağa kalkıyor bir iki adım atıp düşüyor ama hep parmak ucunda düzelir mi acaba çok kafaya takıyorum yürürken hep parmak ucunda