Baranincioztrk_49 Kizlar kızım 1 buçuk yaşında herseyi anliyor kelimleri var giz teması var ismine tepki veriyor herseyi iyi ama sadece bu iki gündür parmak ucunda ara ara basıp yürüyor acaba meraktan mi çok taktim kafaya
fatmabektas Baranincioztrk_49 bence kafaya takılacak birşey değil boşuna sıkmayın canınızı eltimim yegenide öyleydi herşeyi gayet normaldi ama parmak ucu yürümeyi çok seviyordu yani şuan anaokula gidiyor
gg3848 Baranincioztrk_49 her parmak ucu yürüyen çocuk otizmli olmaz hoşuna gidiyor oyun yapıyor olabilir eğer devam ederse kas kısalığından da parmak ucu yürüyebilir bir doktorunuza danışırsınız yürüteç kullandınız mı
iki_prensesannesi Baranincioztrk_49 ara ara yürümesi ile devamlı bunu yapması ayrı şeyler kafanıza takmayin
sadecoffeee Baranincioztrk_49 benim kızım 3.5 yaşında hala ara ara parmak ucu yürüyor küçükken daha çoktu hiç bi sıkıntısı yok çok şükür takmayın kafaya sadece doktora gittiğinizde söyleyin ona göre muayene ediyor içinizi rahatlatır
sfky06 gg3848 merhaba, benim de oğlum 13 buçuk aylık halen yürümüyor. Yürüme çalışması yaptırdığımda ise parmak uçlarında yürümeye başlayıp hemen oturup emeklemek istiyor 🥺 yürüteç kısa bir süre kullanmıştık o yüzden mi acaba 😔
gg3848 Baranincioztrk_49 maşallah tamam bir sıkıntı olduğunu zannetmiyorum o zaman oyun yapıyordur yine de siz oyun yollu düzeltin kasları gelişme döneminde orantısız kas kuvvetlenme olmasın alışkanlık yapmasın fizyoterapistim bu arada ondan bu kadar ayrıntılı sordum yanlış anlamayın lütfen 🤗
sarilale Baranincioztrk_49 mama sandalyesi kullandınız mı? Osman gönülal hoca bugün paylaştı. Mama sandalyesinde ayakları serbest duruyorsa yere doğru aşil tendonu kısalıyor ve böylece parmak uçlarında yürüyor çocuk diyor. Biz de maalesef ayak destekli almamışız mama sandalyesini son zamanlarda gözüme çarpıyordu onu araştırmaya bakarken karşıma çıktı. Belki ondan kaynaklı olabilir.
gg3848 sfky06 yürüteçten kalma alışkanlığı olabilir koltuktan tutunup sıralama yapıyor mu bunu yaparken yine parmak ucu yürüyor mu
gg3848 sfky06 o zaman doktorunuza danışmakta fayda var korkulacak bir şey olacak diye değil belki arka kaslarında kısalık olmuştur egzersizle çözülür varsa bir durum erkenden tedbir alırsınız tamamen hoşuna gittiği için de yapıyor olabilir kendinizi üzüp kafanıza takmayın sadece tedbir almak iyidir🤗
ellfa sfky06 merhaba bebeğiniz yürüyor mu acaba benim bebeğimde şuan 14 aylık ve sizin dedikleriniz gibi aynısını yapıuor
sfky06 ellfa merhaba, yeni gördüm yorumunuzu oğlum şuan 15.5 aylık oldu halen bir gelişme yok bazen ayağa kalkıp bir kaç saniye duruyor doktor normal olduğunu söyledi
durusemahmet ellfa merhabalar bizde aynı şekildeyiz ayakta falan duruyor koltukta sıralıyor ama hep parmak ucunda sizde bir gelişme var mı
ellfa sadecoffeee arada düz basıyor arada parmak ucu şuan ama elinden tutup yürüyor sizinkiler kendi kendine yürüyor mu