ozik durulandiniz yeşil anne diye bir marka kullanoyorum şuan. Bol kimyasallılar giibi iyi temizlemiyor ama en azından işimi genel olarak görüyor. Çok pahallı değil. Ekimde ki bitince going zerro diye başka bir marka var birde onu deneyeceğim
durulandiniz blue90 Kalıntılar kalıyor , kullandığı su yeterli değil diyorlar.Çamaşırlar için de böyle yapan var ama ben ona da eriniyorum🥲
bebitonunannesi_ durulandiniz ben tabletle çalıştırdıktan sonra bi kere de deterjansız çalıştırıyorum, deneyin hatta çalıştığı yerde açın köpükleri göreceksiniz
bebitonunannesi_ durulandiniz ikinci kez deterjansız tabletsiz çalıştığında diyorum😃 yani ilkinde deterjan kalıntısı oluyormuş demek istedim
durulandiniz bebitonunannesi_ Dur yanlış anladım😂 Bunu duyunca suya tutup denedim ben köpük falan yok kız Ama yine de içime sinmedi acil değilse çalıştırıyorum artık