Şimdiye kadar ne köpüklü ne de kalıntılı çıktı bulaşıklarım. Bazen benim makine arızaya bağlıyor. Yarıda kapatıp tekrar başlatıyorum. Onu yapmasam bile hep aynı temizlikte çıkıyor. Genel olarak yoğun modda çalıştırırım. Parlatıcım eksik olmaz. Ha birde ekstra olarak limon dilimleri atarım.