drumlk normal değil canım . Denge olması lazım çocuğunuz ortama çok alismadiysa ogretmen değiştirin araştırın bu bütün yükü çocuklara ve size vermiş . Çocuk bu yani oynayacak eğlenecek okula başladı diye hayattan okuldan soğutmanın anlamı yok . Bunlar yeni nasıl herseyi bitirip normal derse başlamak istiyor öyle seymi olur . Ben olsam çocuğumu ve okul hayatımı düşünür okulu veya ogreymeni degistirirdim. Onun başka bir hayatı daha var hersey ders ve okul değil . Bu yüzden çocuklar artık okumak istemiyor